Weird Science
S1, A8: Rainbows passie voor wetenschap verwelkt als leeftijdsgenoten haar ervan overtuigen dat wetenschap niet cool is; Harrison probeert een verklaring van Denise te vormen; Santamonica probeert de aandacht terug te winnen nadat Johan gewond is geraakt.