Wel of geen billenkoek
S2, A17: Wanneer een wasbeer onder de veranda van huize Chance besluit te gaan wonen, werken Virginia en Sabrina samen om het beest weg te lokken. Ondertussen word Hopes wangedrag zo'n probleem dat Virginia en Burt voorstellen dat het misschien tijd is voor Jimmy om haar billenkoek te geven, omdat dat ook voor hen werkte toen hij jonger was. Maar wanneer Burt een geheim over zijn jeugd verklapt aan Jimmy, worden mysteries opgelost, wat een nieuwe kijk biedt op teamwork en ouderschap.