Welcome to the Dollhouse
S3, A4: Jane en Maura moeten op zoek naar aanwijzingen wanneer jonge vrouwen verkleed als poppen dood opduiken. Jane ontdekt ook meer over hoe Casey (CHRIS VANCE) gewond raakte.