Gold Rush: Parker's Trail Welcome to the Jungle
S2, A2: Geïnspireerd door zijn overleden grootvader gaat Parker Schnabel een uitdaging aan om te zien of hij zich kan meten met zijn voorouders die de tocht naar de Klondike maakten.