S1, A1: Club Necaxa vecht om hun glorie terug te winnen, de harten van Aguascalientes te veroveren en te bewijzen dat hun beste tijd nog moet komen. Investeerder Eva 'La Patrona' Longoria roept de hulp in van mede-eigenaren Rob McElhenney en Ryan Reynolds, terwijl de toekomst van 'Los Rayos' aan een zijden draadje hangt.