Second Wives Club We're Going to Need a Bigger Boat
S1, A3: Shawna enlists Katie and Tania to help with her acting headshots, but offhanded comments cause tension; Veronika finds out the truth about her husband's affair; Tania's bizarre behavior makes the ladies question the authenticity of her wedding.