S1, A3: Katie is jaloers op de vriendschap tussen Taylor en buurvrouw Viv. Ze doet met tegenzin mee aan de Westport Halloween Zombie Run als ze erachter komt dat zij ook meedoet. Ondertussen laten Greg en Anna-Kat zich iets te veel meeslepen door het zombiegedeelte van de hindernisbaan.