S5, A9: Alicia verdedigt een docent die door gebruikers van een website beschuldigd wordt van banden met een binnenlandse terreurgroep. Tegen de zin van Diane in neemt Will Damian Boyle aan, een grillige advocaat met contacten binnen het georganiseerde criminele circuit, die zich direct bemoeit met Alicia’s websitezaak. Eli en Jackie krijgen ruzie om een geheim van de familie Florrick.