S1, A3: De spanning loopt op wanneer de VIP’s van Know Where To Hide het iconische pretpark Walibi Holland betreden. Terwijl de Verstopper zich snel probeert te verschuilen tussen achtbanen, draaimolens en andere attracties, zetten de Spelers alles op alles om de juiste strategie te kiezen. Allianties worden op de proef gesteld en niemand weet wie er als volgende speler zal afvallen.