What Becomes of the Broken-Hearted?
S3, A19: Spencer reageert zich af op Mona, omdat ze boos en gekwetst is nu het uit is met Toby. Aria brengt meer tijd door met Wes (GREGG SULKIN). Emily en Jason (DREW VAN ACKER) werken samen.