What Comes After the Blues
S5, A18: In de seizoensfinale moet iedereen zijn angsten onder ogen zien. Brooke worstelt met het opgeven van haar baby, Lucas met de gevolgen van zijn acties na zijn gevecht en Peyton krijgt nieuws over een geest uit haar verleden.