Flight of the Conchords What Goes on Tour?
S1, A9: Murray organiseert een opwarmingstoernee voor een belangrijk concert in Central Park. In de bar van het vliegveld laten Bret en Jemaine zich echter verleiden door de sirenes van een waterpoloploeg.