What's Up, Chuck?
S6, A12: John Irvin vreest het ergste als Dolores verdwijnt. De detectives gaan op zoek naar een lichaam wanneer een geesteszieke man bekent de dochter van zijn vriendin te hebben verkracht en vermoord. Twee broers stellen hun eigen onderzoek in wanneer hun broer/zus wordt vermoord.