NYPD BLUE What's Your Poison?
S11, A21: Een verdachte in het moordonderzoek van Sipowicz wordt dood aangetroffen. Michael Woodruff getuigt tegen zijn vader. Jennifer Devlin ontsnapt uit een psychiatrische kliniek.