Supernatural When the Levee Breaks
S4, A21: Dean en Bobby (JIM BEAVER) sluiten Sam op in Bobby's schuilkamer zodat hij kan ontgiften van het demonenbloed. Sam en Dean krijgen slaande ruzie. MISHA COLLINS speelt een gastrol.