Once Upon a Time Where Bluebirds Fly
S6, A18: Zelena besluit het op te nemen tegen de Zwarte Fee en haar, tegen de wens van Regina in, voorgoed tegen te houden. De Charmings verschillen van mening over de huwelijksplannen van Emma en Haak.