Where Do We Go From Here Walker
S2, A7: De sfeer is gespannen tussen Walker en Liam nadat Liam een vals arrestatiebevel uitroept over Dan Miller. Kapitein James vertelt de broers dat Serano's advocaten Liams fout gebruiken om de crimineel vrij te krijgen.