S6, A19: Na te zijn opgeroepen voor een woningbrand op een terrein dat eigendom is van een Mexicaans drugskartel denkt Casey dat Cordova (gastster Damon Dayoub) meer weet wanneer een fors bedrag is verdwenen van de plaats van het misdrijf.