One Tree Hill Where Not To Look For Freedom
S8, A19: Quinn organiseert een concert in Tric en Brooke krijgt een aanbod om terug te keren naar Clothes over Bros. Nathan zet zijn zinnen op het ontmaskeren van professor Kellerman (PETER RIEGERT).