S4, A4: Medavoy en Martinez onderzoeken een schietpartij in een bodega, waarvan ze vermoeden dat het slechts een dekmantel is. Sipowicz en Simone proberen de moordenaar op te sporen van twee slachtoffers die in hun auto zijn neergeschoten.