S1, A6: Met de aankomende motie van wantrouwen tegen Logan proberen Roman en Kendall mensen aan hun kant te krijgen. Logan komt in Washington aan voor een ontmoeting met de president, maar is beledigd als die op het laatste moment wordt afgezegd.