Secrets Of Playboy Who Wants To Be A Playboy Centerfold
S2, A1: Vrouwen van overal streden om Playmate te worden, maar 12 vrouwen werden gekozen voor de realitywedstrijd. De twee uur durende prime-time special, in 2002 uitgezonden op Fox, bracht aspirant Playmates samen in een typische huis reality show stijl.