The Resident Who Will You Be?
S5, A7: Een nieuwe groep stagiairs, waaronder Billies zoon Trevor, begint hun eerste dag met Devon op Chastain. Kit en Bell proberen Conrad te overtuigen om terug te komen naar Chastain en de moeder van de Raptor belandt opnieuw op de SEH. Ondertussen krijgen Leela en Padma te maken met onverwacht bezoek van hun ouders.