Who's Your Data
S4, A2: Het team experimenteert met een spectaculaire lichtshow met 200 drones boven de Triangle en het East Field, wat leidt tot een bijzondere waarneming in de lucht en nieuwe gegevens die wijzen op mogelijke antwoorden diep in de mysterieuze Mesa.