How to Get Away with Murder Whose Blood is That?
S5, A2: Annalise bereidt zich voor op haar pleidooi en past zich aan aan de politiek van haar nieuwe baan. Frank verdenkt Gabriel en gaat zelf op onderzoek uit. Asher bemoeilijkt Bonnies nieuwe leven zonder Annalise.