The Deuce Why Me?
S1, A6: De politie doet een inval bij The Deuce. Candy probeert Harvey, de regisseur van pornofilms, te overtuigen dat ze meer kan dan alleen acteren. Rudy schakelt Frankie en Big Mike in om zijn belangen in de porno-industrie te beschermen.