Transparent Wig
S1, A5: Wanneer Shelly's man Ed vermist raakt, gaan Sarah, Josh en Ali hem zoeken, maar ze raken verloren in hun verleden. Ali kan Maura's geheim niet langer bewaren voor Josh, waardoor hij de controle verliest. Als Maura een familievriend van de Pfeffermans ontmoet, komt ze uit voor haar nieuwe identiteit.