S1, A2: Cooper verklapt aan de Wrather-koppen dat Cami nog altijd met haar knuffelnijlpaard Ho-Ho slaapt en als hij de knuffel dan ook nog per ongeluk aan een rommelmarkt schenkt, moeten Cooper en Fred er alles aan doen om de dingen weer recht te zetten.