Wil je liever je mond houden? Coop & Cami Ask The World
S1, A3: Nu zijn vader er niet meer is, gaat Cooper steeds meer klusjes in huis doen, maar hij komt er achter dat hij vreselijk onhandig is en dat Cami stiekem zijn foutjes rechtzet.