S8, A1: Jill neemt Tim, Wilson, Al en Heidi mee op een verrassende raftingstocht voor Tims verjaardag, maar hij wilde die dag nou net ontspannen. Intussen proberen Brad en Mark een vlek van druivensap uit de bank te krijgen.