S3, A22: Aria, Emily en Hanna proberen de vermiste Spencer te vinden, maar Spencer wil misschien wel helemaal niet gevonden worden. Emily ontmoet de Olympische medaillewinnaar MISSY FRANKLIN (gastrol als haarzelf).