Law & Order: Special Victims Unit Wind Me Op Neem Me Privé
S22, A5: De eenheid onderzoekt of een rollenspelsessie op een webcamsite gewelddadig wordt wanneer een gebruiker besluit om zijn idool persoonlijk te ontmoeten.