Overleving van het beest Woestijn aangepaste olifant
S1, A1: Trek door de Namibische woestijn met de savanneolifant en leer hoe hij zich koel houdt in een plek met weinig eten of schaduw. Ontdek hoe deze reus specifieke planten eet, putten graaft en eindeloze duinen beklimt op zoek naar kostbaar water.