Raising Hope Wonder
S2, A1: Wanneer Jimmy een thuisvideo van zichzelf als 13-jarige bekijkt, ontdekt hij dat hij een muzikaal wonder was met een veelbelovende carrière als zanger en pianist, tot hij door een vreselijk ongeluk met een golfstick talentloos is geworden. Jimmy rekruteert Burt, Virginia en Maw Maw om hem te helpen zijn verloren talenten te herontdekken.