S2, A18: Cal loopt het risico te worden ontmaskerd als gokker in een illegale vechtclub, wanneer een van de vechters er dood wordt aangetroffen. Fosters relatie met Burns (een gastrol van Max Martini) loopt vast nadat ze een verontrustend geheim ontdekte.