S3, A6: Zondagen zijn meestal gereserveerd voor Jessica en Evans wekelijkse uitstapje naar Costco, maar Jessica wordt van haar stuk gebracht als Evan besluit om in plaats daarvan naar de kerk te gaan. Ondertussen trakteert Marvin Louis op een gratis tandenbleeksessie, en Eddie en Emery vinden creatieve manieren om de gezonde ontbijtgranen die in het multipack zitten te laten verdwijnen.