People Magazine Investigates: Cults Yahweh Nation Cult: People Magazine Investigates
S1, A4: Sekteleider Yahweh Ben Yahweh was een gerespecteerd man, maar achter de schermen regeerde hij met geweld. Ex-lid Khalil Amani vertelt over de wreedheden die tot 14 doden leidden.