Yanks in the UK, The - Part 2
S4, A2: Het drama ontvouwt zich in het met actie gevulde tweede deel van de seizoenspremière van BONES. Wanneer een lid van het Britse onderzoeksteam vermoord wordt, zijn Brennan en Booth door hun persoonlijke connectie met de zaak vastbesloten om te helpen bij het oplossen van het mysterie rondom de dood en gaan op jacht naar de Londense moordenaar. Het Jeffersonian-team wordt van hun stuk gebracht...