Yes, We Have No Havanas
S4, A1: Blanche's laatste vriend is een charmante Cubaan die Blanche het hoofd op hol brengt. Maar dan ontdekt ze dat ze niet de enige is en hij achter haar rug stiekem met Sophia omgaat. Ondertussen volgt Rose een cursus bij Dorothy om een diploma voor de middelbare school te halen.