S4, A22: Finch en Root doen er alles aan om de machine te redden wanneer deze wordt gevonden door de rivaal Samaritan. Ondertussen is Reese midden in de strijd tussen de rivaliserende bendeleiders Elias en Dominic terechtgekomen.