S1, A1: Glenn solliciteert als kok bij een sterrenrestaurant en Yola kan een belangrijke deal sluiten op haar werk. Yola's criminele moeder Erveline wil echter dat Yola zich aansluit bij het familiebedrijf met haar broers Nando en Edson.