S2, A8: Terwijl Simone en Sipowicz twee jonge mannen ondervragen over de verkoolde resten van een zwangere vrouw, onderzoekt Martinez een overval op een pandjeshuis. Later is Sipowicz geschokt als Dan Breen, zijn Anonieme Alcoholisten-sponsor, wordt geslagen door zijn geestelijk instabiele zoon.