Shameless You'll Never Ever Get A Chicken In Your Whole Entire Life
S7, A7: Frank helpt Liam aan een nieuwe, keurige school nadat zijn vorige de deuren moest sluiten. In de tussentijd zet Debbie (EMMA KENNEY) haar beste beentje voor voor haar examen en raakt ze beter bevriend met Neil.