A Team Called SPAIN: The Road to the Fourth Win Your Dad's Goal
S1, A3: Rodri noemt het Europees Kampioenschap een toernooi van momenten, alsof hij al weet wat er komen gaat, want Mikel Merino speelt later die dag de hoofdrol in zo’n beslissend moment. Hij kopt een perfecte pass van Dani Olmo prachtig binnen en rechtvaardigt daarmee de hoop en het enthousiasme van de hele Spaanse natie. Na Duitsland treft Spanje Frankrijk in de halve finale.