You're Gonna Need Someone on Your Side
S5, A11: Aan de vooravond van hun eigen huwelijk spannen Lucas en Lindsey (terugkerende gastrol MICHAELA McMANUS) samen om het huwelijk van Nathan en Haley te redden.