Zeg "cheese" en sterf!
S1, A1: Alles gaat goed met Isaiah. Hij is de sterquarterback die op het punt staat een voetbalbeurs te krijgen en een van de populairste kinderen op school. Maar wanneer hij helpt bij het organiseren van een Halloweenfeest in het Biddle House, ontdekt hij een oude camera in de kelder en zijn leven begint in een stroomversnelling te raken wanneer hij die begint te gebruiken.