S1, A4: Legendarische rapper/advocaat Adje Donnie probeert de hopeloze rechtszaak om te zetten in een overwinning. Maar wanneer Sinan uitvalt tegen Danny en Leroy, lijkt de vriendschap tussen de jongens gebroken.