THE PERFECT MISS Zenden en ontvangen
S1, A3: Maria probeert een onaangename waarheid over Max te verwerken. Haar vader verrast haar met een onverwachte bekentenis. Zelfs het ongevraagde psychologische advies van hondentrainer Hakan helpt niet. En Ralf krijgt ook te maken met slecht nieuws dat zijn hele leven verandert. Daarom verzamelt hij de hele familie voor een groots diner...