Cromañón: The Night of the Fire Zes.
S1, A6: De ouders van de jongeren in Cromañón horen het nieuws over de brand en zijn wanhopig op zoek naar hun kinderen. In de uren en dagen erna moeten overlevenden de dood van vrienden en familie verwerken. Malena is overweldigd en vlucht naar Rosario, terwijl Carlos Binder de Cromañón-rechtszaak op zich neemt.