Spider-Man And His Amazing Friends Zeven Kleine Superhelden
S1, A6: Een mysterieus persoon nodigt de Spider-vrienden uit, en de voor hen onbekende Submariner, Shanna de Jungle Koningin, Captain America en Dr. Strange, voor een weekend op Wolf Eiland.